«زنگ سلامت و نشاط با ورزش» در همایش پیاده‌روی بانوان شاغل در زندان‌های استان همدان

با هدف ارتقای سطح سلامت جسمی وافزایش روحیه نشاط و شادابی و ترویج فعالیت های ورزشی، با توجه به اهتمام ویژه مدیرکل زندان‌های همدان درحوزه سلامت و ارتقای سطح عملکرد کارکنان، همایش پیاده روی ویژه بانوان شاغل در زندان‌های استان پنجشنبه 19 مهرماه ساعت ۷:۳۰ از میدان قائم همدان تا انتهای بلوار ارم اقدام به پیاده روی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، با هدف ارتقای سطح سلامت جسمی وافزایش روحیه نشاط و شادابی و ترویج فعالیت های ورزشی ،با توجه به اهتمام ویژه مدیرکل زندان‌های استان همدان در حوزه سلامت و ارتقای سطح عملکرد کارکنان به همت حوزه امور بانوان اداره کل زندان‌های استان همدان، همایش پیاده روی ویژه بانوان شاغل در زندان‌های استان امروز صبح پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۹راس ساعت ۷:۳۰ پس از انجام نرمش و فعالیت‌های ورزشی ،از میدان قائم همدان تا انتهای بلوار ارم اقدام به پیاده روی نمودند. بروجنی مدیرکل زندان‌های استان همدان در این خصوص گفت:فعالیت‌های فرهنگی ورزشی بالاخص در حوزه بانوان شاغل، سلامت آن ها را با توجه به جایگاه والای آنان در جوهره خلقت در شکل گیری فرهنگ، تربیت، سعادت و حفظ و ارتقاء سلامت خانواده و جامعه دارای نقش تعیین کننده دانست و گفت: بنابراین اتخاذ تدابیر مناسب برای ارتقاء سلامت زنان شاغل با توجه به نقش های خانوادگی و اجتماعی آنان از ضروری ترین ارکان است که برای حفظ جایگاه مناسب بانوان در اجتماع باید به آن توجه شود.
وی افزود: از سویی دیگر مخاطرات شغلی یکی از مهم ترین عواملی است که در حیطه سلامتی بانوان شاغل باید به آن توجه شود لذا به اعتقاد ما، باید به زنان به عنوان پایه های اصلی خانواده و محور اساسی سلامت، رشد، پویایی و اعتلای جامعه نگاه ویژه ای شود.
مدیرکل زندان‌های استان ،ورزش را یکی از مهم ترین عوامل رسیدن بانوان به سلامتی روحی، روانی و رشد اجتماعی دانست و گفت: فعالیت های بدنی و ورزشی به منظور برآورده کردن نیازهای روان شناختی همچون تغییر نگرش ها، دیدگاه ها، روابط انسانی، کارآیی اجتماعی، بهبود ادراک و...از اهمیت ویژه ای برای بانوان شاغل برخوردار است.
به گفته زهرا کیانپور مسئول امور بانوان اداره کل زندان ‌های استان همدان،در این همایش تعدادی از کارکنان زن شاغل در قسمت‌های مختلف زندان ها و ادارات‌ تابعه در این پیاده روی شرکت نمودند.
وی افزود: امیداست بافرهنگ سازی ورزش صبح گاهی برای بانوان شاغل، شاهد افزایش سلامت ،تندرستی و نشاط اجتماعی و به تبع آن شاهد خدمت رسانی مطلوب تر در سطوح شغلی باشیم.
در اختتامیه این همایش به قید قرعه به ۳ نفر از شرکت کنندگان، با اهدای جوائز تجلیل به‌ عمل آمد.
در پایان بسته های پذیرایی بین شرکت کنندگان توزیع گردید.
پایان خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha